Efficiëntere 24x7-dienstverlening: Altijd direct iemand aan de lijn
Bij Knoworries begrijpen we hoe belangrijk het is om altijd en overal op ondersteuning te kunnen rekenen. Daarom hebben we onze 24x7-dienstverlening vernieuwd! Dit betekent dat je bij urgente verstoringen buiten kantooruren nog sneller en beter geholpen wordt.
Wat verandert er?
In de oude situatie moesten meldingen van verstoringen via een voicemail worden doorgegeven. Een engineer belde vervolgens terug om het probleem op te lossen. Hoewel dit werkte, waren er uitdagingen: melders hadden vaak geen idee wanneer ze zouden worden teruggebeld, terwijl urgente problemen direct aandacht vereisen.
Met onze vernieuwde aanpak willen we dit proces eenvoudiger en efficiënter maken.
Hoe werkt het nieuwe systeem?
Het vernieuwde proces werkt in twee stappen:
- Direct contact met een stand-by engineer
Zodra een verstoring wordt gemeld, proberen we ~30 seconden contact te leggen met de dienstdoende engineer. - Altijd iemand bereikbaar via onze boodschappendienst
Neemt de engineer niet op? Geen zorgen! De oproep wordt automatisch doorgeschakeld naar onze boodschappendienst. Zij nemen altijd op, noteren je gegevens en het probleem, en zorgen ervoor dat Knoworries wordt ingeschakeld volgens een vooraf opgesteld belscript.
Het grote voordeel? Je krijgt altijd direct iemand aan de lijn en kunt je probleem persoonlijk bespreken.