Het beheer van e-mailhandtekeningen is een makkie

Wilt u uw klanten laten weten dat u op Goede Vrijdag en tijdens Pasen anders bereikbaar bent? Zet hiervoor de centrale e-mailhandtekening in. Is het beheer van e-mailhandtekeningen binnen uw organisatie nog niet centraal geregeld? In deze blog leggen we uit wat de voordelen zijn van centraal beheer van e-mailhandtekeningen binnen uw organisatie.

De kracht van een uniforme handtekening

U bent het vast vaker tegengekomen. Medewerkers die zelf een handtekening hebben gemaakt met de meest uiteenlopende lettertypes en kleuren. Of e-mails verzonden vanaf smartphones waar helemaal geen handtekening onder zit. Knoworries biedt u de mogelijkheid om e-mailhandtekeningen voor de gehele organisatie centraal te maken en te beheren. Hiermee creëert u uniformiteit in alle e-mailhandtekeningen voor uitgaande mails. Geen spelfouten of onvolledige handtekeningen meer en de handtekening is zichtbaar vanaf elk apparaat (laptop, smartphone en tablet). Iedere e-mail dezelfde professionele uitstaling.

Beheer e-mailhandtekeningen centraal in Microsoft 365 via de cloud

Het centrale beheer is eenvoudig en allemaal geregeld in de cloud. Een nieuwe medewerker heeft vanaf de eerste werkdag direct de juiste e-mailhandtekening onder alle uitgaande e-mails staan. Doordat alle gegevens zoals namen, functietitels, afdelingen en telefoonnummers automatisch worden toegevoegd aan de e-mails, zijn handmatige aanpassingen niet nodig. Is er een verandering in de huisstijl of uw logo? Dan is het aanpassen van de handtekening ook zo gepiept. Uiteraard is het mogelijk om meerdere e-mailhandtekeningen te creëren zodat medewerkers de best passende voor hun e-mails kunnen selecteren.

Tijdelijke promotionele acties of aankondigingen

Het is heel eenvoudig om een promotionele actie voor uw klanten aan te kondigen door het toevoegen van logo’s, banners en links aan de handtekening. Zodra de actie voorbij is, zijn deze ook weer centraal te verwijderen. Er zijn genoeg aanleidingen te bedenken om een (tijdelijke) banner toe te voegen aan de e-mailhandtekening. Bijvoorbeeld als u kantoor is verhuisd, openingstijden zijn aangepast of als een juridische disclaimer nodig is. Of gewoon om al uw klanten en relaties Fijne Paasdagen te wensen.

Contactformulier

Wilt u de e-mailhandtekeningen binnen uw organisatie ook centraal regelen? Laat het ons weten via het contactformulier. We nemen dan contact met u op. e-mailhandtekening

Inhoudsopgave