Succesvolle lancering van servicedesk systeem HaloPSA

Begin deze maand hebben we HaloPSA gelanceerd. Nee, we bedoelen niet de cockpitbescherming van een Formule 1-auto. HaloPSA is ons nieuwe servicedesk systeem dat ons helpt bij het beheer van de IT-infrastructuur en systemen van onze klanten. Zo kunnen onze CloudMasters hierin tickets bijhouden en heeft onze projectafdeling inzicht in de status van projecten.

Meerwaarde voor klanten

Een grote meerwaarde is er ook voor onze klanten door de selfserviceportal in het systeem. Daarmee kunnen zij direct acties uitvoeren en inzage krijgen in alles wat ze bij Knoworries hebben zoals rapportages, SLA’s, welke hardware wordt gebruikt, etc. En dat alles past weer helemaal bij onze visie en nieuwe slogan: Power to the User.

Successen vieren

Omdat we vinden dat je successen altijd moet vieren, hebben we met z’n allen geproost op de lancering van HaloPSA en meteen teruggeblikt op de successen van afgelopen jaar. Daarnaast hebben we onze focus voor dit jaar met elkaar besproken. Weliswaar moest dat allemaal online, maar dankzij onze eigen Modern Workplace, De Mol Dranken en Lekker Driebergen konden alle collega’s gewoon thuis genieten van een heerlijk flesje champagne en lekkernijen bij het uitbrengen van de toost.  

Vragen over HaloPSA of online hulp nodig?

Heeft u vragen over de werking van ons nieuwe servicedesk systeem of hoe wij u op afstand online hulp kunnen bieden? Neem dan contact op met ons CloudMaster team via cloudmasters@knoworries.nl of bel 030 266 99 44.

Pakket De Mol Dranken en Lekker Driebergen

Inhoudsopgave